יונתן איבגי, מנכ”ל DHL אקספרס ישראל
פרופ’ דנית עין-גר, הפקולטה לניהול, אונ' ת"א
בעידן שבו מערכות בינה מלאכותית מנתחות שווקים, מזהות צרכים ויוצרות תקשורת מותאמת עם לקוחות – האם עדיין יש צורך באנשי שיווק? יונתן איבגי, מנכ”ל DHL אקספרס ישראל, בשיחה עם פרופ’ דנית עין-גר, על מערכות AI מתקדמות, תובנות עסקיות, הקשר האנושי והחשיבות של נטוורקינג – לא רק מול לקוחות אלא גם לקידום קריירה, במיוחד בעידן של מורכבות גיאו-פוליטית גלובלית.
מר איבגי שיתף כיצד הטמעת מערכת בינה מלאכותית ב-DHL אפשרה לא רק לייעל תהליכי שילוח, אלא גם לספק ערך עסקי אסטרטגי ללקוחות: המערכת יודעת לנתח מידע על שווקים בינלאומיים, לבצע אינטגרציה בין נתוני מכירות, מתחרים, ביקוש, רגישות למחיר, מכסים ועלויות – ולהציע הצעות ערך מדויקות ומותאמות אישית לכל לקוח.
פרופ' עין-גר ויונתן איבגי שוחחו על שאלות רבות בהן: האם בעולם שבו בינה מלאכותית יודעת לזהות צרכים ולתקשר עם לקוחות, נזדקק עדיין לאנשי שיווק ומכירות? מהו התפקיד...



























