top of page

מדברים משפטים

מדברים משפטים, עונה 4, פרק 9: כשפרסונליזציה שיווקית הופכת לאפליה

apple podcast
Spotify
Youtube

פרופ' אורן בר- גיל, מרצה באוניברסיטת תל אביב

פרסומות מותאמות אישית באינטרנט ובאפליקציות מלוות אותנו בכל רגע – אבל מאחורי ההתאמה
הזו מסתתר אלגוריתם שיודע לא רק מה נרצה, אלא גם כמה נשלם, מתי ניכנע, ומי ייחשף להצעה
כזו או אחרת. בפרק זה, פרופ' אורן בר- גיל, מרצה באוניברסיטת תל אביב, משוחח עם טל כץ ובקי רייס, תלמידות הפקולטה, על השאלה מתי פרסונליזציה הופכת לאפליה ועל הכלים המשפטיים לצמצום הפערים בעידן הדיגיטלי

רוצים להישאר מעודכנים? הירשמו לניוזלטר שלנו

TAU Logo Neg (1).png
  • Instagram
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Youtube
PNG-360-ALL-WHITE.png
acum logo2_edited.png
bottom of page