מדברים משפטים
מדברים משפטים, עונה 4, פרק 9: כשפרסונליזציה שיווקית הופכת לאפליה

פרופ' אורן בר- גיל, מרצה באוניברסיטת תל אביב
פרסומות מותאמות אישית באינטרנט ובאפליקציות מלוות אותנו בכל רגע – אבל מאחורי ההתאמה
הזו מסתתר אלגוריתם שיודע לא רק מה נרצה, אלא גם כמה נשלם, מתי ניכנע, ומי ייחשף להצעה
כזו או אחרת. בפרק זה, פרופ' אורן בר- גיל, מרצה באוניברסיטת תל אביב, משוחח עם טל כץ ובקי רייס, תלמידות הפקולטה, על השאלה מתי פרסונליזציה הופכת לאפליה ועל הכלים המשפטיים לצמצום הפערים בעידן הדיגיטלי
לפרקים נוספים "מדברים משפטים"
https://www.youtube.com/playlist?list=PLNiWLB_wsOg4LRSHZgljAZx2uUPj59-yO
https://open.spotify.com/playlist/7J44njYzU2CQIXlGbvln0z?si=JC-KE8gDTiu2WXQklwDYIQ
__________________________________________________
"תל אביב 360" ערוץ הפודקסטים של אוניברסיטת ת"אפודקסט המדע הגדול והמגוון בישראל
• תל אביב 360 בפייסבוק ◄ https://www.facebook.com/TAU360Podcast
• תל אביב 360 בקבוצת הוואטסאפ השקטה ◄ https://chat.whatsapp.com/HGskvglzPvgBAxZVvT5J2j
• תל אביב 360 בספוטיפיי ◄ https://open.spotify.com/show/1cWpqrcEY7qOWCuExs2Xmo
• לאתר תל אביב 360 ◄ https://telaviv360.sites.tau.ac.il

האזינו בפלטפורמות
האהובות עליכם: