top of page

מדעי השיווק בפקקים

(פרק 2) איך לשפר שיחות והחלטות בשיווק?

apple podcast
Spotify
Youtube

וולד סבידלר, הבעלים של חברת הייעוץ SUMITUP

כמה פעמים הייתם בחדר ישיבות בדיון שהרגיש לכם לא ענייני ומקצועי מספיק? "אולי נוריד את הפרזנטור?", "למה אנחנו משתמשים בצבע אדום?", "אני אוהב יותר צהוב?", "אולי לא נפרסם השנה?". פעם נאמר, כי אם החדר מציג עובדות, אז בואו נתמודד עם העובדות; אבל אם החדר רק מציג דעות, אז כל אחד כנראה אוהב יותר את הדעות שלו (או של המנהל שלו). כולנו מבינים שזאת לא דרך רצינית לקבל החלטות.

כדי לסייע, אסא שפירא, ראש מסלול שיווק ופרסום, וולד סבידלר, הבעלים של חברת הייעוץ SUMITUP, מציגים את המודל שהפך לתנ"ך של אנשי השיווק והפרסום בשנים האחרונות: RED MARKETING של קן מונץ' וגרג קריד. זהו מודל פורץ דרך שמציג כיצד ניתן ליישם ברמה הכי פרקטית את התובנות המחקריות הכי מתקדמות של עולם מדע השיווק ולהפוך אותן לכלי עבודה בניהול ובניית מותגים לעולם האמיתי.

מדובר במורה נבוכים לכל מנהל שיווק ופרסום, שמסמן מה חשוב לשים לב ומה FLUFF, ...

פרקים מומלצים

הירשמו לניוזלטר שלנו

TAU Logo Neg (1).png
  • Instagram
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Youtube
PNG-360-ALL-WHITE.png
acum logo2_edited.png
bottom of page