top of page

מדעי השיווק בפקקים

פרק מיוחד על תחרות האפי החוגגת אפקטיביות שיווקית

apple podcast
Spotify
Youtube

אסא שפירא, ראש מסלול שיווק ופרסום בחוג לתקשורת
וולד סבידלר, הבעלים של חברת הייעוץ SUMITUP

בפרק החדש של מדעי השיווק בפקקים אסא שפירא ראש מסלול שיווק ופרסום  וולד סוידלר מנכ"ל SUMITUP דנים על מצב תחרות האפי, התחרות שבוחנת אפקטיביות שיווקית בעולם ובישראל וחושפים במסגרת שיחתם את “10 כללי הזהב להגשה מנצחת לאפי” עקרונות פשוטים אך קריטיים שהופכים כל טופס אפי לסיפור חד, ממוקד ומשכנע: דרמה ברורה שמגדירה את האתגר, סיפור אחד שמחזיק את כל המהלך, שפה פשוטה, מיקוד בלי רעש, הצגת תוצאות שמושכות את החוט מהיעד למדידה, קריאטיב שמחובר לתובנה ולא לגימיק, עקביות רעיונית, נתונים אמינים, וחזרה ברורה על העיקר כדי לוודא שהשופטים מבינים את מה שבאמת חשוב. כללי זהב אלו כפי שטוענים אסא וולד מציפים שאלה גדולה יותר, האם ניתן עדיין לזהות אפקטיביות שיווקית בתחרות האפי?

ערוץ בספוטיפיי ואפל פודקסט:
https://360tau.com/Marketing_Spotify
https://360tau.com/Marketing_ApplePodcast

פרקים מומלצים

הירשמו לניוזלטר שלנו

TAU Logo Neg (1).png
  • Instagram
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Youtube
PNG-360-ALL-WHITE.png
acum logo2_edited.png
bottom of page