חזרה לפרקים
מדעי השיווק בפקקים
מדעי השיווק בפקקים מארחים את הפניקס סמארט

מתן יקובוביץ, מנהל השיווק והדיגיטל של הפניקס ואת יהודה אביצור, מנכ"ל רייבן
בשנים האחרונות MMM הפך לאחד הנושאים החמים בקרב אנשי שיווק
כולנו שומעים על יותר ויותר מותגים שמתחילים להתנסות בדבר. פייסבוק וגוגל מקדמים את הנושא בכל הכוח.
ויש לכך סיבות טובות.
שינויים במדיניות ה- PRIVACY בתחום שלנו, הירידה בצמיחה, הלחץ הגובר להוכיח אפקטיביות של הפעילות השיווקית, כל אלה מביאים את ה- MMM לקדמת הבמה ויהפכו אותו לאחד הכלים המרכזיים בארסנל שלנו.
בנוסף, תחום ה- MMM חווה סוג של רנסנס טכנולוגי - פיתוחים די מטורפים בסטטיסטיקה, מחירים יורדים של יכולות מחשוב וקלאוד, וחסם כניסה המצטמצם של "צריך לכתוב קוד" הופכים פתרונות MMM לנגישים (וזולים) לחלק גדול מהמותגים בעולם.
מצד שני, MMM סובל מתדמית רעה - של פרויקט יקר, ארוך, די מיותר, ומה לעזאזל עושים עם כל הגרפים האלה. בפרק הנוכחי אנחנו מארחים את מתן יקובוביץ, מנהל השיווק והדיגיטל של הפניקס ואת יהודה אביצור, מנכ"ל רייבן לדבר על תהליך הטמעת MMM שהם עברו בחברה בחודשים האחרונים
להאזנה לפרקים נוספים "מדעי השיווק בפקקים"
https://www.youtube.com/playlist?list=PLNiWLB_wsOg5qSAHlmNc_F2KioP7T5T3Y
https://open.spotify.com/playlist/3gKOdUvGtFmjac8WVIheTi?si=vW197y95Q-m-HHRvgEQvgA
__________________________________________________
"תל אביב 360" ערוץ הפודקסטים של אוניברסיטת ת"א
פודקסט המדע הגדול והמגוון בישראל
• תל אביב 360 בפייסבוק ◄ https://www.facebook.com/TAU360Podcast
• תל אביב 360 בקבוצת הוואטסאפ השקטה ◄ https://chat.whatsapp.com/HGskvglzPvgBAxZVvT5J2j
• תל אביב 360 בספוטיפיי ◄ https://open.spotify.com/show/1cWpqrcEY7qOWCuExs2Xmo
• לאתר תל אביב 360 ◄ https://telaviv360.sites.tau.ac.il/

האזינו בפלטפורמות
האהובות עליכם: