top of page

מדעי השיווק בפקקים

האם אנחנו בכיוון הנכון? מה חשוב בבקרה על אפקטיביות פרסום ונכסיות מותג

apple podcast
Spotify
Youtube

וולד סבידלר ואסא שפירא

לא פעם נאמר כי הסכנה הגדולה ביותר איננה שאין לחדר נתונים אלא דווקא שיש נתונים, נתונים גרועים, כאלו שרק מבלבלים ולא עוזרים לקבל החלטות. היום זה המצב בחדרי שיווק רבים מדי. בפועל, אחת מהבעיות הגדולות בחדרי ישיבות של מחלקות שיווק רבות מדי היא פשוט העדר הקשר בין מטריקות אותם הם מודדים לתוצאות עסקיות אמיתיות.

התוצאה של כך היא בעיקר השטחת הדיון מול המנכ"ל לשאלות קלות יותר כמו כמה לידים יצרנו או כמה מכירות הביא הקמפיין. מעבר לנזק העסקי של ההשלכות של דיון זה שמוליד בעיקר מעבר תקציבים לפעילות מכר קצרת טווח, התוצאה החמורה יותר היא ששיח שכזה ממצב חלק גדול מהפעילות של אנשי שיווק מול אנשי כספים והמנכ"ל כדיבורים ריקים וחסרי משמעות עסקית.

בפרק הקרוב של מדעי השיווק ולד סוידלר ואסא שפירא מציגים כי הבעיה האמיתית איננה רק בכלי המחקר אלא בעיקר בהעדר חיבור בין תיאוריה שיווקית למתודולוגיה מחקרית ומציגים כלי ...

פרקים מומלצים

הירשמו לניוזלטר שלנו

TAU Logo Neg (1).png
  • Instagram
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Youtube
PNG-360-ALL-WHITE.png
acum logo2_edited.png
bottom of page