חזרה לפרקים
מדעי השיווק בפקקים
נאמנות או חדירה: איך מייצרים צמיחה באמת? (פרק 3)

וולד סבידלר, הבעלים של חברת הייעוץ SUMITUP
לכאורה, שתי האופציות אפשריות. הרי זה לא משנה אם יש לנו יותר אנשים שקונים קצת, או פחות אנשים אך כאלה שקונים הרבה ורק אותנו.
מתברר שלא כך המצב. מדעי השיווק מלמד אותנו שהיכולת שלנו להשפיע על רמת הנאמנות כלפי המותג הינה מינורית והדרך ליצירת צמיחה דו ספרתית תמיד עוברת דרך הגדלת ה- PENETRATION.
למה זה קורה, למה אם כך שוק הנאמנות בכל זאת צומח ומאיזה כשל לוגי כולנו סובלים ולכן פוגעים בביצועים של המותגים אותם אנחנו מנהלים? כל זאת ועוד, בפרק 3 של מדעי השיווק בפקקים.
להאזנה לפרקים נוספים "מדעי השיווק בפקקים"
https://www.youtube.com/playlist?list=PLNiWLB_wsOg5qSAHlmNc_F2KioP7T5T3Y
https://open.spotify.com/playlist/3gKOdUvGtFmjac8WVIheTi?si=vW197y95Q-m-HHRvgEQvgA
__________________________________________________
• תל אביב 360 בפייסבוק ◄ https://www.facebook.com/TAU360Podcast
• תל אביב 360 בקבוצת הוואטסאפ השקטה ◄ https://chat.whatsapp.com/BZnaJVAPEYfF9xUTDIzDoL
• תל אביב 360 בספוטיפיי ◄ https://open.spotify.com/show/1cWpqrcEY7qOWCuExs2Xmo
• לאתר תל אביב 360 ◄ https://telaviv360.sites.tau.ac.il/

האזינו בפלטפורמות
האהובות עליכם: