top of page

חזרה לפרקים

פרסום ושיווק

נאמנות או חדירה: איך מייצרים צמיחה באמת? (פרק 3)

podcast

לכאורה, שתי האופציות אפשריות. הרי זה לא משנה אם יש לנו יותר אנשים שקונים קצת, או פחות אנשים אך כאלה שקונים הרבה ורק אותנו.
מתברר שלא כך המצב. מדעי השיווק מלמד אותנו שהיכולת שלנו להשפיע על רמת הנאמנות כלפי המותג הינה מינורית והדרך ליצירת צמיחה דו ספרתית תמיד עוברת דרך הגדלת ה- PENETRATION.

למה זה קורה, למה אם כך שוק הנאמנות בכל זאת צומח ומאיזה כשל לוגי כולנו סובלים ולכן פוגעים בביצועים של המותגים אותם אנחנו מנהלים? כל זאת ועוד, בפרק 3 של מדעי השיווק בפקקים.

וולד סבידלר, הבעלים של חברת הייעוץ SUMITUP

Google podcast
Youtube
apple podcast
Spotify

האזינו בפלטפורמות

האהובות עליכם:

bottom of page