top of page
חזרה לפרקים
הורות וחינוך
למידה בתנאי לחץ – איך עושים את זה נכון? למורים וילדים
ד"ר ריקרדו טרש, חבר סגל בביה״ס לחינוך ובביה״ס למדעי המוח באוניברסיטת ת"א
איך מקיימים שגרת הוראה ולמידה בימים כל כך קשים ומורכבים? ד "ר ריקרדו טרש, חבר סגל בביה״ס לחינוך ובביה״ס למדעי המוח באוניברסיטת ת"א
מסביר כי בתקופה זו כדאי להקפיד על סביבת חינוך קשובה ואכפתית גם לילדים וגם למבוגרים, בה נותנים מקום לרגשות כמו פחד וחוסר וודאות, תוך הכלה של המצב וחיפוש איים של ביטחון אישי ורגשי. ד"ר טרש, הוא יו״ר המרכז לחינוך קשוב ואכפתי וחבר בצוות המחקר של "אתגר SEL" לחיזוק המיומנויות הרגשיות והחברתיות של תלמידי ישראל. ד"ר טרש משתף אותנו בדרכים לשלב מודעות עצמית, ויסות עצמי ומודעות חברתית כחלק אינטגרלי של ההוראה וכן מציע דרכים להורדת הלחץ והחרדה.
מוזמנים להאזין לפודקסט המיוחד "תל אביב 360" בהנחיית מיקי מירו.
האזינו בפלטפורמות
האהובות עליכם:
bottom of page